Loading...

Plastična ambalaža za bobičasto i koštunjavo voće: Zašto je danas važnija nego ikada.

Tržišta svežeg voća i povrća postala su veoma zahtevna. Danas se od proizvođača očekuje mnogo više od samog uzgoja. Traže se kvalitetni, sveži proizvodi, upakovani u odgovarajuća gramska pakovanja, propisno deklarisani i spremni za krajnjeg kupca. Ambalaža je, u tom smislu, postala sastavni deo proizvoda – često i presudni faktor u prodaji.


Posebno kada je reč o voću sa osetljivim plodovima – poput jagoda, malina, borovnica, višanja, trešanja, a sve češće i kod šljiva, kajsija i breskvi – više ne prolazi takozvana "rinfuzna" prodaja. Kupci žele uredno, bezbedno i vizuelno privlačno voće. A tu na scenu stupa – plastična ambalaža.



Zašto je ambalaža važna?

Ambalaža više nije samo sredstvo za transport. Njena uloga je višestruka:

- Štiti plodove od oštećenja prilikom utovara, istovara i prevoza
- Produžava svežinu i rok trajanja voća
- Sprečava direktan kontakt sa spoljnim izvorima kontaminacije
- Omogućava jasnu deklaraciju i brendiranje
- Dodaje vrednost proizvodu i čini ga konkurentnijim na tržištu

Korišćenjem odgovarajuće ambalaže zapravo ne prodajete više samo sirovinu – prodajete gotov, tržišno spreman proizvod. To je velika razlika, i ona se sve više prepoznaje i ceni.

Ambalaža za bobičasto i koštunjavo voće

Jedan od najčešćih i najpraktičnijih izbora je upravo plastična ambalaža. Laka je, čvrsta, prozračna i dostupna u više veličina – a što je najvažnije, prilagođena različitim vrstama voća.

U našoj ponudi se nalaze posudice koje odgovaraju savremenim tržišnim zahtevima:

- 125g i 250g posudice – idealne za borovnice, maline, ribizle
- Clamshell modeli (250g i 500g) – sa integrisanim poklopcem, pogodni za jagode i trešnje
- 500g i 1kg posudice – odlične za šljive, kajsije, breskve
- Cubo posude (500g) – modernog dizajna, atraktivne na polici

Ove posude su izrađene od kvalitetne plastike, sa ventilacijom, i omogućavaju siguran transport i duže očuvanje plodova. Kupci mogu da vide šta kupuju, a proizvođači imaju manju verovatnoću reklamacija i povrata robe.

Da li ambalaža utiče na prodaju?

Apsolutno. Prvi utisak je važan – naročito kada kupac bira između više proizvoda. Ako je vaše voće lepo upakovano, izgleda primamljivo i uredno, veća je šansa da će baš ono završiti u potrošačkoj korpi. Osim estetike, dobra ambalaža čuva kvalitet, produžava rok trajanja i olakšava transport

Plastična ambalaža za jagode i drugo voće - Panonska INT
Plastična ambalaža za jagode i drugo voće - Panonska INT
Plastična ambalaža za jagode i drugo voće - Panonska INT
Plastična ambalaža za jagode i drugo voće - Panonska INT
Plastična ambalaža za jagode i drugo voće - Panonska INT
Plastična ambalaža za jagode i drugo voće - Panonska INT